2018. sze 02.

Több, mint közösségi szolgálat

írta: Labor Café Blog
Több, mint közösségi szolgálat

img_5784.JPGLaczkó Timi közösségi szolgálatra tért be hozzánk, gondolatait a Laborról egy tömör, de annál kedvesebb írásban foglalta össze. Fogadjátok szeretettel!

"A Labor Cafeban először is csak azért mentem hogy végre végezzek az 50 órával, de mára ez már megváltozott. Hiszen ez a hely egy kis család, egy szerető közösség, ahova befogadtak engem. Amikor betérek hozzájuk eszméletlen érzés az amilyen szeretettel fogadnak, Évával az élen. Rengeteg szuper eseményeket rendeznek és van hogy ők vesznek részt eseményeken, de ott is a maximumot nyújtják. Nagyon elmés ötletekkel állnak elő, ami dicséretes. Egyszer nem is olyan rég észt vettem náluk egy programon ami azzal a címmel futott, hogy Karrier Tábor. Ott rengeteg tapasztalatott öleltem magamhoz, segítséget kaptam a jövőhöz, az élethez és ami legjobb , a legjobb amit tanultam az az életkerék volt. Én nagyon megszerettem ezt a közösséget. A Labor Cafe egy hely a városban, a Labor Cafe egy hely a SZÍVÜNKBEN!"

 

Köszönjük Timi, visszavárunk!

Ha te is szeretnél a Labor Caféban önkéntes segítő, vagy közösségi szolgálatos lenni, jelentkezz személyesen, vagy e-mailben a tabulaplaza@gmail.com címen!

Szólj hozzá

önkéntes támogatás szolgálat labor iksz volunteer Közösség laborcafe