2017. jan 19.

Mi is az a Labor Café? Kicsit máshogy, más szemszögből!

írta: Labor Café Blog
Mi is az a Labor Café? Kicsit máshogy, más szemszögből!

Reggel rohantam, mint minden egyes nap, amikor késésben vagyok, és rendszerint ez mindig így van. Rossz szokás. Szívás, de így van. De a rohanás közben azért mindig van elég időm a gondolataimra, ha pedig lekésem a buszt hát akkor meg főleg.

Számomra ez a második otthonom, ahová minden reggel megyek, azokhoz az emberekhez, akiket megszerettem és hozzám nőttek.

Munkába igyekeztem, miközben azon gondolkoztam valóban egy munkahelyre jövök-e!? Aki bejön, a kávézóba az tudja, ez nem csak egy kávézó, itt nincs olyan, hogy csak beülök és csendben megiszogatom a kávét, valakivel úgyis szóba elegyedik az ember. Mert ez egy ilyen hely. Ez nem egy munkahely. Sértő lenne így tekinteni rá. Számomra ez a második otthonom, ahová minden reggel megyek, azokhoz az emberekhez, akiket megszerettem és hozzám nőttek. Mert ők az én második otthonom, második kis családja.

Itt mindenki figyel a másikra, na, nem csak úgy „szia. mizu?” alapon, hanem úgy igazán. Mindenki érdeklődik a másik felől, figyelik egymás rezdülését, nincs olyan, hogyha baj van, egyedül maradsz, mert ott állnak, mögötted, még ha néha nem is veszed észre.

A Labor jóval többről szól.

Emberségre nevel. Jóságra, hogy adni nem szégyen.

Ennek a helynek szíve és lelke van. Szórakoztat, miközben nevel és tanít. Emberségre nevel. Jóságra, hogy adni nem szégyen. Attól nem leszünk kevesebbek, nem fogynak ki a készleteink, nem lesz nekünk rosszabb vagy vacakabb sorsunk. Sőt, minél többet ad valaki annál többet kap.

Nem baj, ha most még nem érted. Gyere el, próbáld ki egyszer. Nézd meg milyen az én kis családom, ami a tiéd is lehet. Add a szíved és meglátod, mi mindennel gazdagodhatsz!

Ez egy szívvel-lélekkel teli hely, ahol az ember, ember lehet!

 

Pipoly Beatrix

Szólj hozzá

támogatás kávézó adomány önkéntesség