2017. máj 17.

Miniriport Endreffy Jánossal

írta: Labor Café Blog
Miniriport Endreffy Jánossal

 nevtelen.png

Mi volt az első gondolatod, mikor hallottál a kezdeményezésünkről?

 

Szuper, itt fogok társasjáték-klubot csinálni. Legalábbis megpróbálom.

 

Szoktál-e jótékonykodni, adományozni, ha igen hogyan?

 

Szoktam adni konkrét esetekre (Ukrajnai krízis), koldusoknak kaját szoktam kínálni, utcazenészeknek pénzt, a Labornak havonta egy ezrest. És támogattam egy nehéz helyzetbe került családot az elmúlt egy évben, havonta komolyabb összeggel.

 

Milyen tapasztalataid, benyomásaid voltak a Laborról, mikor nálunk jártál?

 

Jó a társaság, Éva baráti körébe rengeteg jóindulatú ember beletartozik, akiket mozgósított.

 

Megváltoztatta-e első gondolataidat az első benyomásod, mikor nálunk jártál?

 

Én társasjáték-klubban gondolkodtam, és ahhoz a hely/asztalok nem annyira ideálisak. Főleg az asztalok kicsik. Viszont a házigazda nagyon jó benyomást tett rám.

 

Hogyan mesélnél rólunk annak, aki még soha nem hallott a Laborról?

 

Van ez az adománykávézó, Labor Cafénak hívják, ahova bárki beülhet, és ihat egy kávét, adományokból tartják fenn! [bár úgy lenne] Mindenféle jó programok szoktak lenni, legutóbb volt Tom Waits est pl.

Szólj hozzá

interjú community támogatás interview kávézó adomány labor donate közösségi szolgálat közösségitér labor café