2017. máj 31.

"Ez az a hely, amit mindig is kerestem…" - Emília, közösségi szolgálatos diák tollából

írta: Labor Café Blog
"Ez az a hely, amit mindig is kerestem…" - Emília, közösségi szolgálatos diák tollából

18834665_1156070221164020_872177245_n.jpg

 

Két éve vagyok a Zay Anna Szakgimnázium tanulója.

Mindig olyan nyugis helyre vágytam, ahová suli után (előtt és közben :D) beülhetek a barátaimmal beszélgetni, ahol szívesen várnak és fogadnak, ahol jól érzem magam és önmagam lehetek.

Úgy fedeztem fel ezt a király helyet, hogy egy pénteki fárasztó nap után a barátaim elhívtak kávézni, így ismertették meg velem a Labor Café-t. Amikor beléptem az ajtaján, úgy éreztem mintha otthon lennék. Mindenki közvetlen volt és segítőkész. A barátaimmal kiültünk a teraszra kávézni: sokat beszélgettünk, és még annál is többet nevettünk. Elég sok kávézóban voltam már, de úgy éreztem, hogy ez az a hely, amit mindig is kerestem…

Nyugis, laza, senki nem zavar. Kell ennél több egy kamasznak?!

Szólj hozzá

community támogatás kávézó adomány önkéntesség coffee labor közösségi szolgálat közösségitér labor café