2017. ápr 27.

Közösségi szolgálat Góré Enikő tollából

írta: Labor Café Blog
Közösségi szolgálat Góré Enikő tollából

18197222_1233108313481708_741987838_n.jpg

A közösségi szolgálat során sok mindent megtapasztaltam.

A Ridens-ben nagyon sok embert ismerhettem meg, néhányuk tanár, akikkel szintén jól kijöttem. Jártam bölcsődében is pár barátnőmmel együtt, akikkel megtapasztaltuk milyen ott dolgozni, és a gyerekekkel való foglalkozás fegyelemre tanított bennünket.

Véleményem szerint rengeteg előnye van a közösségi szolgálatnak, és bár pár negatívumot is tudnék mondani, de ha eltekintünk ezektől, akár felejthetetlen élményt is szerezhetünk.

 

A közösségi szolgálattal fegyelemre, felelősségre és kitartásra akarnak minket tanítani. Rengeteg véleményt hallottam már erről, de azt gondolom, amíg nem tapasztaljuk meg igazán, véleményt sem tudunk alkotni róla. Ha ledolgoztuk az 50 órát, úgy tudom akkor is van még lehetőség további munkára a civil szervezeteknél.

Nagyon szeretném ezt tovább folytatni, amire remélhetőleg lesz lehetőségem.

Szólj hozzá

önkéntesség labor közösségi szolgálat közösségitér labor café